Sabtu, 1 Februari 2014

Februari . . .

Assalamualaikum, selamat petang.

1 Feb 2014. Apa ? Dah masuk bulan Februari ? Waaa, cepatnya masa berlalu. Rasa macam baru ja sambut new year haritu, tup2 dah masuk bulan kedua. Allahu, apalah yang dh aku lakukan sepanjang bulan 1 ni, macam sama saja aktiviti aku, huhu

Alhamdulillah, Allah masih panjangkan umur. Semoga ada peluang dan ruang untuk sama2 kita bertaubat dari hari ke hari, insyaAllah amin. Dan semoga amalan kita bertambah, bukannya berkurang. Hihi

Korang semua apa khabar? Aku alhamdulillah sihat dan bertambah sihat, hahaha. Tengah bahagia lah katakan. Bahagia sebab dah nak habis praktikal, wehoooooo. Tapi dalam bahagi ada juga deritanya, ecehhh dah macam lagu Hafiz, Bahagiamu Deritaku, hekhek. Deritanya sebab nk kena siapkan report FYP dengan cepatttt. SPV hospital dah nak tengok 10Feb nanti.

Ini pun aku curi2 update blog sambil buat report, muehehehe. Stress kau duk hadap ja report tu. Nasib baiklah bahagian aku suam2 kuku banyak. So kena redah awal2 lah. Lagipun next week aku dah ada program lain, hehe. So macam tak sempat nak buat minggu depan.

Ok, aku dah macam lari tajukkk jeee. Well, nak cerita apa pasal bulan Februari ni ? Hmm, generally aku harap bulan ni akan jadi salah satu bulan yang mampu buatkan aku tersenyum lebih, bukan berduka lebih. Bulan ni juga aku akan kembali ke hospital setelah hampir 2 bulan berbahagia di klinik kesihatan.




Bulan ni jugak dah kena hantaq report FYP dekat pensyarah. Dalam 23 Feb kalau tak silap. Memang rushing jugak sebenaqnya kan, hahaha. Sabaq jelah ya ! Hmm, apa lagi nak merapu ?

Ok, dah2, cukup2 dah merapu. Baik pergi buat report tu cepat ya, lepastu boleh rehat. Hahaha. Bubyeeee.

Btw, thankyou January for being awesome to me, hope February will do the same things to me, really hope so, thanks. Haha




posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM