Sunday, February 23, 2014

Dah selamat semuanya . . .

Alhamdulillah, baru2 ni terima berita gembira mengenai seorang kakak kesayangan ku masa di Klinik Kesihatan Seberang Jaya , yang dia dah selamat melahirkan seorang bayi pada 22.02.14.

Sekarang ni tengah tunggu gambar dari kak Hajar dengan baby dia ! Hehehe. Sangat tak sabar rasa.

Dan insyaAllah, dalam perancangan untuk pi melawat Kak Hajar dgn baby nanti. Nasib baik Kak Hajar dah bagitau awal2 nak berpantang kat mana kan, hehe. Rasa macam nak ajak kakak2 yang lain bila nak pi nanti. Harap sangat plan menjadi, yey !

Selain dari tahun ni banyak jemputan kahwin, aku jugak aku banyak terima anakbuah baru, haha. Merasa lah jugak jadi makcik angkat kan, hekhek. :-P

Apa2pun tahniah kak Hajar dan abg Harith ! Dah selamat semuanya, alhamdulillah. Btw, can't wait to see your junior soon ! :-D



posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA