Isnin, 13 Januari 2014

Sibuk kembali . . .

Hai, assalamualaikum selamat malam

Harini dah masuk minggu 3 dalam bulan Januari 2014. Dan buat julung kalinya, aku rasa entry pembukaan tahun untuk tahun ni adalah paling sikit sekali, haha

Almaklumlah, sekarang ni aku dah jadi pelajar tahun akhir Diploma Farmasi. Jadinya macam a bit difficult lah nak update blog dan cerita macam2 perkara kan. Melainkan kalau aku update guna Samsung Galaxy Tab macam ni. Senang jugak lah nak update dan bercerita. Sebab takpayah nak hadap laptop lelama sangat, hikhik

Oleh itu, (amboiii, skemanya), aku ingat nak hupdate pakai Samsung Galaxy Tab ni saja sepanjang kesibukan aku untuk beberapa minggu ini. Sekurang2nya tak adalah bersawang sangat blog terchinta ini. Hmm, aku perasan sejak2 masuk tahun baru ni memang aku susah sikit nak hupdate cerita, padahal cerita sangat banyak nak diceritakan. Hehe. Iolls sangat aktif bersosial hokey, haha. (Dalam erti kata lain, join aktiviti sana sini lah, hihi).

Ok, aku ni macam dah jauh menyimpang hah. Sebenarnya nak bagitau yang sekarang ni aku tengah sibuk, sibuk memikirkan pasal final year project kami yang masih taktahu kemana penghujungnya. Haha. Analisis data baru siap saja. Mujurlah ada teammates yang banyak membantu. Lepasni nak discuss pasal discussion pulak. Phewww, banyakkkk sungguh kerja, haha.

So, okaylah malas nak berleter panjang2 sebab iolls nak kumpul gambar dalam satu tempat, nak edit dan nakkkk hupdateee entry banyak2 nanti, hekhek. Sebelum tu, nah ambikkk gambaqq iolls sekeping ! Hikhik


posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM