Rabu, 20 November 2013

Mana menghilang #2

Assalamualaikum, selamat malam

Hai semuaaaaaa..

Mesti ada yang rindu aku kan ?

Rindu bebelan aku dekat blog ni..

Rindu aku merapu dekat blog ni kan..

Hahaha, ampun beribu ribu kali ampun.

Diriku sangatlah dan teramat sibuk sekarang ni..

Balik kerja pun lewat sekarang,

Lepas Isyak, terus tak sedarkan diri.

Bukan tak ingat dekat blog ni, ingat sangat

Tapi itulah, daku sangatlah tidak sempat untuk mencoret panjang2 di sini saban hari

Lagipun, sedia maklum bukan, sekarang aku sudah di tahun akhir,

Jadi kerjanya saban hari semakin banyak

InsyaAllah, bila aku sudah kembali stabil keadaannya, akan ku pastikan blog ini berupdate

Dan begitu jua dengan entry mengenai praktikalku yang daku janjikan suatu ketika dulu.

Semoga aku bisa tunaikan janjiku untuk bercerita di sini sebagai kenangan buat ku kelak

Sama2lah doakan diriku rajin kembali

Selamat malam :)





posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM