Khamis, 24 Oktober 2013

Praktikal

Assalamualaikum,

InsyaAllah, aku sekarang ni dalam proses untuk memenuhkan blog aku dengan cerita praktikal aku sepanjang tempoh 5 bulan ni. Eh, 4 bulan saja rasanya sebab bulan pertama aku masuk praktikal, aku dah ceritakan serba sedikit kan, haha. 

Makanya, bagi mereka yang rajin stalk aku (eh, ada pulak? haha) , inilah masa yang sesuai untuk baca nukilan serta luahan rasa hati aku di setiap department yang sudah aku attach. Haha. Aku tahu ada mata mata yang memerhatikan aku dekat blog aku ni, aku okey saja sebab ini kan blog aku, so lantaklah aku nak cerita apa dekat sini kan. Haha. Sungguh tidak sopan aku ni.

Dan seperti yang dimaklumkan, sekarang ni aku tengah bercuti lagi, oh sungguh seronok rasa tengah bercuti sekarang ni. Kahkah, rasa ringan sekejap kepala bila jauh dari ubat ubatan ni. Kuikui. Hmm, tapi hari ni dah hari Khamis, sekejapnyaa rasa cuti dah nak habiss, sobsob. Tinggal minggu depan saja lagi tau, wuwuwu. 

Tapi so far, alhamdulilah cuti aku sangat terisi dengan baiknya walaupun still ke sibuk ke sana ke sini, tapi masih ada masa lah untuk dapatkan tidur yang panjang, dan rehat yang lama. Haha. Mungkin minggu depan aku akan free dan lepak di rumah saja sebab setakat harini masih belum plan apa2 aktiviti minggu depan. So, sesapa yang rasa nak berjumpa aku, sila inform okey, kita arrange bebaik. Hehe.

Okaylah, aku nak sambung buat entry pasal praktikal aku pulak. Merapu banyak banyak kat sini kang dah makan banyak masa dah. Masa itu emas tahuu ? Haha. Selamat malam, salam Maghrib :)



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM