Isnin, 16 September 2013

Officially 20's.

Assalamualaikum , selamat malam, salam 1 Malaysia !


Alhamdulillah, masih dipanjangkan umur hingga ke harini. Harini, 16September 2013, hari lahirku yang ke 20. Alhamdulillah, alhamdulillah, syukur ku panjatkan pada Illahi kerana masih izinkan aku untuk menghirup udara segar milikNya di muka bumi ini. 

Tiada lain yang aku mahukan sedari dulu selain menjadi seorang yang berguna untuk agama, bangsa dan negara. Selain menjadi anak yang baik, kakak yang mithali, adik yang sempurna, dan juga pelajar yang cemerlang. Dan semua ni aku berharap agar terus berjalan seiring dengan usiaku yang makin meningkat.

Makin tua, orang kata makin dekat kita dengan kematian. Harapnya, dengan pertambahan umur ini, makin bertambahlah amal ibadat ku ini. InsyaAllah, sama sama kita doakan ya. :)


Dan apa2pun, jutaan terimakasih aku ucapkan kepada semua rakan2 aku yang tak putus2 bagi ucapan hari lahir, yang tak putus2 bagi semangat masa aku down, masa aku sakit, especially masa aku operation haritu dan lain2 lagi. Terimakasih sangat3 ! Hanya Allah yang mampu balas semuanya itu. Aku sayang korang semua !
September babies ! :)

Kawan baik yang takpernah lupa birthday aku ! :)

Pagi2 bangun harini, rasa macam tak percaya, harini aku dah 20 tahun. Oh, maka berakhirlah sudah zaman kebelasan aku. Wuawuawua. Macam tak percaya, serius, tapi ini kenyataan yang perlu dihadapi. Hehe. Start dari tengah malam semalam dah ramai yang wish, tapi malas lagi nak reply bajet2 taknak masuk 20tahun. Haha.

Dah ready memasing ni. Haha. Thanks Paan, Nita sebab tak lupa birthday aku ! :)

Dan terimakasih juga untuk Facebook sebab ingatkan semua kawan2 dalam friendlist aku tentang birthday aku harini ! Haha. Macam terharu bila reramai post dekat FB then PM FB. And yes, feel truly bless, for this year with all of you here. Thanks guys ! :)

Soooo by now, i'm officially 20's. Be matured please, Alyaa. Be yourself and most important become good caliph , obey to your religion and goodluck for your future ! :) 

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM