Ahad, 22 September 2013

Hujung minggu . . .

Assalamualaikum, selamat malam

Alhamdulillah, masih dipanjangkan umur sampai harini. Aaaa, aku terlalu rindukan blog ni. Rindu nak cerita semua benda kat sini. Aku ada banyakkkk sangat pending post kat draft blogger ni. Entah bila dapat aku releasekan dekat sini

InsyaAllah, aku cadang nak buat auto publish entry. Sekurang2nya blog aku ni hidup la jugak kan kalau sehari satu entry. Haha.

Ok, sekarang pun dah lewat malam, aku pun dah letih sebab harini seharian buat kerja rumah, buat kerja hospital yang tertangguh tu, so aku hanya nak pendekkan saja entry ni.




Hujung minggu aku untuk minggu ni boleh kira awesome jugak walaupun nampak macam bukanlah hebat sangat kan. Haha. Well said, weekend baru ni iaitu Sabtu, semalam aku dapat dating dengan baby girlsss aku yang tengah rindu dekat akuuu. Haha.

Sebenarnya, aku pun macam stresss sangat kerja, so bila dia ajak aku lepak pantai, aku on jeee. Haha. Dah dua kali tanya aku, so aku ikut jeee, alang2 boleh lepaskan tekanan aku nii. Haha




Terimakasih girlfriend sebab belanja ais kacang ! Ya, walaupun tk sedap tapi boleh tahan lah kan rasanya. Untuk hadiah birthday katanya. Yeyy, hihi. Oh btw, cakap pasal hadiah birthday ni, aku tk sabaq nak cerita pasal celebration aku untuk tahun ni. Nanti aku cerita kat siniii okeyyy. Haha. Tunggguuu.

Dan untuk kawanku, girlfriend ku ni, best of luck for your upcoming final exam ! Do your very best ok, we are here to support you ! Goodluck bankers ! :)



posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM