Jumaat, 9 Ogos 2013

Masih di sini, bernyawa lagi :)

Assalamualaikum dan salam Maghrib semuaaaa . . .


Alhamdulillah, Alyaaaa masih bernyawa hingga ke hari ini. Hehe. Mesti ramai kan yang tertanya tanya kemana aku menghilang begitu lama kali ni. Ya Allah, maaf sesangat sebab lama tak menghupdate blog ni. Ada beberapa kekangan yang tak dapat dielakkan oleh aku, salah satunya ialah tiada internet connection ! Oh, sungguh sengsara hidup ku tanpa ada internet connection ni. Haha.

Sebenarnya kan, baru2 ni, dalam bulan Ramadhan, aku telah berpindah ke rumah baru (nanti aku ceritakan lebih detail di entry lain ) , jadinya internet connection Streamyx dari rumah lama masih belum dipindahkan lagi. Disebabkan oleh itu, aku takdapat lah nak update blog ni memandangkan tabs aku pun takdak internet, hanya BB saja ada BIS , dan sedihnya BB takboleh guna untuk update blog ! Haha. Jadinya aku guna BB tu untuk twitter dan FB saja. 

Jadinya, sekarang ni di kala aku dapat menaip entry di blog ini, bermakna telah kembalilah internet connection dalam hidupku. Yeay me ! Haha. Saban hari jugak fikir apalah dah jadi dengan blog aku ni bila tak berupdate. Hehe. Walaupun tahu bukannya ada orang yang membacanya, tapi aku suka menaip kat sini, sebab boleh merapu meraban sesuka hatiku . Haha


So, untuk dipendekkan entry ini, maka untuk kali ke 3 nya aku mengumumkan yang aku akan kembali aktif berblogging seperti sedia kala. Haha. Memasing dah muak kan bila aku ulang ayat yang sama tiap kali aku menghilangkan diri dari dunia blog ni. Kihkih. Jangan risau, insyaAllah kali ni aku bebetul serius nak jadi aktif balik berblogging sambil berkongsi cerita merepek meraban aku di tempat kerja setiap hari. Mehmeh.

Ok, sampai sini dulu aku merepek. Lepas Maghrib nanti nak merepek pasal entry bulan Ramadhan yang baru saja meninggalkan kita, dan bulan Syawal yang baru menjengahkan diri ini. Bubyeee ~

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM