Saturday, August 24, 2013

Jemputan ke Kenduri Doa Selamat dan Jamuan Hari Raya

Assalamualaikum, selamat petang


Alhamdulillah, harini hari Sabtuuuu. Bolehlah nak rehat2 lebih sikit setelah penat berperang bekerja Isnin sampai Jumaat. Chewaaaah, macam dia sorang yang kena kerja kan. Haha

Okey, malas nak panjangkan cerita, tujuan aku buat entry ni adalah untuk menjemput mereka mereka yang mengenali aku tak kira dari FB, Twitter, mahupun blog ke rumah aku, pada esok hari , 18 Syawal sebab ada buat makan2 dan jamuan hari raya sikit. Haha. Silalah rajinkan diri anda sekiranya mahu berjumpa dengan tuan empunya blog ini. Haha. Rumah dekat Pulau Pinang, maklumat lanjut boleh tanya aku. Manalah tau ada yang kenal2 aku dari sini, bolehlah jadi geng nanti. Haha

So, sekarang ni aku sangatlah dan teramat sibuk, hmm minggu lepas lagi rasanya buat persediaan untuk majlis ni. Kad jemputan semuanya dah diedarkan. Alhamdulillah. Dan aku sangat berharap program dan majlis esok berjalan dengan lancar. InsyaAllah, amin. 

Hah, sampai sini dulu, kena sambung buat kerja. Sangaaaattt banyak kerja kena buat lagi. Chaw cin chaw ! Baaaiii ~





Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 comments:

the tempo of life said...

penang, rindu nak gi penang .

AlyaaIBH said...

@the tempo of life

nanti datanglah penang lagi, boleh jenjalan penang lagii. hehe (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA