Isnin, 3 Jun 2013

Selamat mendaftar dan selamat berMDS kepada pelajar UiTM

Assalamualaikum, selamat pagi.

Ya, semalam tak update blog. Haha. Sebab semalam aku balik Perak, jadi macam sibuk sikit tak sempat nak mencoret coret di sini hah. So, straight to the point. Selamat mendaftar aku ucapkan kepada semua pelajar pelajar baru intake 2013/2014 di seluruh UiTM di Malaysia. 

Tak kira sama ada mendaftar untuk asasi mahupun diploma, selamat mendaftar dan menghadapi Minggu Destini Siswa a.k.a Minggu Derita Siswa. Haha. Bertahanlah selama seminggu ni dengan pekikan dan makian dari pemimpin2 mahasiswa/i anda semua. Aku dah pernah laluinya dan ya MDS adalah sangat 'awesome' especially MDS di UiTM Pulau Pinang. 


Junior aku dekat twitter pun dah nampak cara cara nak bengang dengan MDS ni. Rilek lah dikkk, ini baru permulaan. Tahan lah sikit. Nanti dah lepas, confirm akan rindu punya MDS ni. Haha.

Okay, malas nak sembang banyak banyak kat sini sebab aku nak prepare barang nak tinggal dengan makcik aku nanti dan nak bersiap untuk praktikal yang tinggal lagi berapa jam saja ni. Pasal dua benda ni nanti aku buat entry lain nuh. Babai ~~



Selamat datang semuaaaa. Kampus aku ni. Haha


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

qhalida amat berkata...

good luck on your praktikal. be humble and terima ilmu dengan sepenuh aty. saya dah lepas praktikal for diploma in pharmacy and it was awesome!rasa rindu nak balik hospital. good luck k!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM