Isnin, 17 Jun 2013

Rezeki di bulan June. :)

Assalamualaikum, selamat malam.

Eh, aku update blog lah. Haha. Jangan pelik bin ajaib, meh nak cerita kenapa aku tetiba jadi rajin nih. Kihkih

Ingat tak semalam aku cakap nak update 2 hari satu entry kan? Lepastu, tetiba gatal tangan pergi bukak akaun nuffnang. Almaklumlah, lama tak menjenguknya kan. Sibuk sangat. Haha. So, tetiba aku terkejut bila tengok ada benda niiiii . . . .






Mau nak luruh jugak jantung ni mula2 bila tengok ni. Almaklumlah, dah lama tak dapat CPUV. Alhamdulillah, ada rezeki bulan ni walaupun tak banyakk. Yang geramnya, time aktif cuti dulu taknak pulak masuk sekaligus macam ni, bila dah jarang update, baru ada. Haha. Rezeki3.

So, dipendekkan cerita, aku akan cuba update sehari satu entry, walaupun entry yang membosankan korang. Kehkeh. Yang penting, tak ditinggalkan sepi, insyaAllah sama2 kita doakan aku rajin.

Akhir kata kepada mereka yang singgah ke blog ni, rajin2kan jari jemari anda untuk mengclick iklan di blog ni. Jasa anda amat dihargai. Terima kasihh :))

p/s: Kalau aku hupdate pun, pakai bloggeroid sajalah. Sebab kadang2 tak sempat pun nak bukak laptop ni hah. Penat sangat. Haha
posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

Tengkubutang berkata...

hai.. salam kenal,
follower no.779
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM