Saturday, May 25, 2013

The Apprentice Asia [You're fired !]

Assalamualaikum dan selamat malam. 

Phewwww. Sapa dah tengok The Apprentice Asia ? Best tak ? Best kan. Haha. Menyeramkan jugak detik detik nak tunggu habis program realiti kali ni. Rasanya macam kita pulak yang duduk dalam program tu. Hehe. 

Well, cerita ni nampak macam menarik jugak sebab kat sini kita akan diuji dengan pelbagai cabaran dan halangan yang akan menentukan kelayakan kita untuk meneruskan cabaran seterusnya dalam program ni.


Program ni jugak lah nak tengok ego siapa yang paling tinggi. Haha. Jahat gila aku. Tapi tu lah realitinya. Episod pertama pun dah nampak macam mana kelakuan mereka. Tapi biasalah, kekadang ego tu perlu jugak kan. Haha

So, goodluck kepada semua contestants yang tinggal. Tak sabaq nak tunggu episod yang seterusnya. Yeay ! ! Kepada semua, jangan lupa saksikan The Apperentice Asia di Channel 701 AXN pada Rabu 9.00 pm dan juga di Channel 104 Astro Ria pada Sabtu 10.00 malam. :))

Peserta bersama Tony Fernandes [Google]






Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM