Isnin, 27 Mei 2013

Nak tanya ? Tanyalah di ask.fm

Assalamualaikum dan selamat malam


Hai semua, apa khabar ? Alhamdulillah, aku makin sihat. Okay, entry kali ni nak update pendek saja sebabnya hari ni aku sangat penattt berSHOPPING. Haha. Tak adalah shopping mana sangat pun, sikit sikit ja. Yang tu nanti aku cerita entry seterusnya ya? Nak tau aku shopping apa, kat mana silalah tunggu next entry samada pukul 2,3 pagi ni ataupun esok petang. Haha

Ok, kalini aku nak perkenalkan satu lagi application yang baru aku join baru baru ni. Haha. Bukan aku lah kalau tak join mana mana social network ni. Sajalah nak tambah koleksi kan. So, untuk sesiapa yang ada soalan, nak pekena aku ka apa ka, silalah tanya aku di akaun baru aku di ask.fm . Baru saja nak aktif kat sini, lagipun macam mudah sikit kalau nak tanya dekat sini kan. 


Boleh cari application ni dekat sidebar belah kanan blog ni. Selamat mencuba ! :) Jangan segan silu bertanya kerana kata orang, malu bertanya sesat jalan. Haha. Selamat malam ^-^


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM