Sunday, May 19, 2013

Itu rezeki namanyaa . . .

Yeayy ! Lebih kurang 30 minit lepas aku publishkan entry 2minggu berpantang tu, tibalah masa untuk aku makan malam dan makan ubat, sebab mak aku baru balik dari beli barang tadi.

Baru tadi aku kata aku teringin nak makan memacam kan, alhamdulillah dapat juga makan sesuatu yang tak terfikir pun dapat makan time sesakit ni. Haha.




Rezeki, rezeki. Dapat makan Pizza Hut. Terima kasih ya Allah. Bersyukur. :) Walaupun ada 4 slice ja, tapi aku rasa best sangat3. Kenyang perut dakuuu. Hehe.



posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA