Ahad, 12 Mei 2013

Happy Mother's Day ! :)

Assalamualaikum, selamat malam.


Orang kata cliche kalau post gambaq kita dengan mak kita harini. Tak kiralah dekat Facebook ka, Twitter ka, Instagram ka. Mesti ada ja yang berbunyi. Ini buat entry kat blog pun mesti orang kat cliche, semua orang buat entry yang sama ja.

Eh, common la ! Harini hari ibu kot. Lantaklah nak buat status, nak buat entry pasal hari ibu. Bukan orang lain, ibu kita sendiri. Hai ya. Kalau dah nama manusia ni, putaq sana putaq sini ada saja yang tak kena. Biasalah, manusia. Mana ada yang sempurna. Mesti ada cacat celanya bukan. :) Takpa, kita maafkan mereka mereka ini. Haha.

So, aku pun takmau ketinggalan meng'cliche' kan diri aku dalam buat entry hari ibu ni. Haha. Disebabkan aku dah post dekat Instagram dengan Facebook pasai Hari Ibu ni, makanya aku akan print screen dan tampal kan di blog ini saja. Penat lah nak taip tiga empat kali. Haha. Lagipun benda yang sama, lebih kurang saja aku nak cakapnya. 

Selamat hari mak, mak. :)

Happy mother's day, mak. :)


Dan, kepada semua ibu, mak, ummi, mummy, dan juga mama, happy mother's day ! 

Terimakasih untuk segala2nya daripada kami, anak yang nakal, comel dan baik. Haha. :)

12 Mei 2013 - 
Hari Jururawat Sedunia. 
Selamat hari jururawat, kepada misi2 dan nurse2. Teruskan khidmat baik anda kepada pesakit2 semua. :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM