Thursday, May 23, 2013

Bila mengidam . . .

Assalamualaikum dan selamat petang.

Okay, bila kita dah buat entry berpantang, mesti ada entry mengidam pulak kan. Haha. Takleh blah ayat. Macam orang mengandung pulak.

Actually, bukan aku yang mengidam kali ni. Tapi kakak aku. Dia yang mengidam nak makan nasi kerabu dekat pasar malam tu. Dari minggu lepas lagi. Tapi minggu ni baru dapat makan. Minggu lepas pergi tapi dah habis. Kecewa benar dia. Haha.




Dah alang2 dia makan, aku pun tumpang lah sekaki. Lama tak makan nasi kerabu ni. Nasiblah nasi kerabu ni lauk ikan kan. Tak adalah pening2 nak cari lauk lain kat aku. Haha. Alhamdulillah, kenyang makan sebungkus semalam.

Hah, korang ada tak benda yang korang mengidam kan ? Tipulah kalau tak da. Aku ni boleh dikatakan hari2 mengidam. Muehehe. Oklah, bye.




posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA