Rabu, 29 Mei 2013

Bila dah lama tak mendoodle ~

Assalamualaikum, selamat tengahhari


Hai semua. Aku kembali lagi dengan semangat yang baru selepas semalam agak kecewa ! HAHA. Macam apa lagi kecewa. Muehehe. Takapalah, malas nak fikir sangat tentang apa yang dah berlaku. Berserah segalanya dengan ketentuan Allah. :)

So, kita tinggalkan bab bab sedih, tersentap dan sebagainya ni, berbalik kepada tajuk yang nak aku kongsikan harini. Kepada mereka yang rajin stalk aku ataupun blogwalking ke blog aku ni, mesti akan perasan kan yang aku dulu rajin main main doodle ni sejak dah terer sikit kan buat doodle. Haha. Walaupun hodoh semacam doodle yang aku buat, janji aku puas ! Sebab tu hasil usaha aku sendiri. Kihkih.

Nak dijadikan cerita, 2 malam lepas kot kalau tak silap aku, aku takdapat nak tidur malam tu, mungkin akibat aku telan nescafe satu tin pagi tu time dekat hospital time appointment dengan doktor, jadinya malam tu mata ni jadi cerah semacam, takmau lena sampai ke Subuh. Untuk itu, aku pun merajinkan diri untuk try buat doodle, dengan menggunakan saki baki kemahiran yang dah berkarat ni. Haha. 

Aku lukis doodle apaaaa? Meh kita tengok . . . .


1




2




3




4

.


.



.



.



.


.


DOMOKUN !
Taraaaaaa. Nampak sangat aku menipu kan? Haha. Tapi, memang binatang ni lah yang aku lukisnya malam tu, tapi memang hasilnya jauh api dari panggang denga gambar asalnya. Kahkah. Meh tengok aku punya doodle DOMOKUN !

Malas nak letak watermark. Haha
Beginilah rupanya doodle DOMOKUN aku ni. Haha. Macam pelik sikit lah aku tengok tapi rasa puas dapat lukis DOMOKUN ni. Aku nak kata minat dengan DOMOKUN ni takdalah sangat, tapi aku ada beg DOMO ni 2 jenis jugaklah, satu porch satu beg sandang tepi. Hehe. Bantal DOMO pun ada. Haha.

Oklah, nak update tu ja. Nak try lukis benda lain pulak. Tungguuuuu. ~




Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM