Selasa, 16 April 2013

Kembali bergiat aktif dalam dunia blogging (:

Assalamualaikum, selamat malam


Alhamdulillah, syukur kita pada Allah kerana masih dipanjangkan umur. Hai semua, apa khabar ? Rindu tuan punya blog ni takkk ? HAHA.

Ok, seperti yang dah aku beritahu entry sebelum ni, aku dah pun selamat memulakan semester break untuk 1bulan setengah plus minus. Syukur, dapat jugak berehat seadanya. Hehe. Penat sepanjang semester ni tidak terkata bagi aku. Sibuk, sibuk dan sibuk. Sampai blog ni kelip2 mata saja aku tengok. Bukan takdak idea atau cerita nak dikongsikan kat sini, banyak. Tapi kekangan masa itu sangatlah sedih. 

Tapi, since dah start cuti ni, insyaAllah aku akan kembali bergiat aktif seperti sedia kala. Lagipun, aku banyak benda nak kongsi, nak cerita kat sini. Biarlah walaupun cerita2 yang aku nak cerita ni macam dah lapuk sangat. Haha

So, sebagai mukadimahnya, ini saja dulu entry pertama. Entry2 seterusnya adalah sorotan daripada entry yang ini. Haha

Tajuk entry selepas ini akan jadi Pahit Manis Semester 4 Bahagian I, Bahagian II, Bahagian III dan seterusnya. Tengoklah berapa bahagian yang ada. Haha. 


Kalau rasa nak ikuti, silakan. Kalau tak, tak mengapa. Nama pun blog aku ya dak, mestilah nak taip jugak kat sini hah. Hehe.(: Oklah, nak pi buat draft entry dulu. Bye, Assalamualaikum.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM