Sabtu, 23 Mac 2013

Study week bermula ! Final Exam Semester 4 menanti.

Hai uolls, assalamualaikumm.

Wuarghhhhhhh, rindunyaaa nak hupdate blog pepanjang ni. Banyak benda nak cerita ni. Well, sebab semester ni banyak sangat program kan, so rasa nak hupdate semua ja kat sini. As a memories untuk aku kelak. Ihiks. Tp yeah, masa selalu mencemburui aku. Aku sangat sibuk every week, every weekend smp tak nyempat2 ah. Assignment, quiz, test, proposal, bengkel itu ini. Haha. Student katakan.

So yeah, pejam celik pejam celik, aku bakal mengakhiri semester 4 aku dalam beberapa minggu saja lagi. Arghhhh, tak percaya rasa. Penat lelah sem ni akan berakhir tak lama lagi. Tp before tu, kena hadapi final exam yang urghhh.. Sangat mencabar. Walaupun semester ni subjek sikit compared to semester2 lain, tp subjek2 semester ni sangat2 mencabar :( 6subjek kesemuanya, dan ya walaupun sebanyak mana dan sesedikit mana pun subjek kami, kami sentiasa menjadi pembuka dan penutup minggu peperiksaan. Adeh, nasiblah dah last semester hah.

Oh, rasanya sampai sini dulu. Doakan kejayaan aku dalam semester ni. Doakan aku rajin2 belajar. Doakan aku boleh jawab soalan dengan tenang dan sebagainya. Haha. Dan kepada pelajar2 diploma UiTM juga, selamat maju jaya dari aku. Buat yang terbaik. Semoga kejayaan milik kita semua ! Bye..


posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM