Rabu, 13 Februari 2013

Safely arrived Penang. :-)



Alhamdulillah, safely arrived Penang semalam pada pukul 5.30 petang. Oh,perjalanan yg sungguh lama ku rasakan. Namun, syukur Allah permudahkan perjalanan kami. :-)

So, aku nak update pasal Kuala Lumpur dan Kelantan nanti. Arghhh. Percutian yg best aku rasakan. Sangat2. Terimakasih Ya Allah kerana eratkan kasih antara kami sekeluarga. Syukur2, kerana doaku termakbul malah lebih dri apa yg aku doakan. Alhamdulillah. :-)

Okey, aku taknak update banyak2 lagi sebabnyaa aku ada kerja yg perlu dilangsaikan dulu. Pastu, nanti aku update ya. Nak update paling lambat pun petang nanti ah, sebabnya malam nanti dan hari2 seterusnya kena study. Sobsob. Banyak dah tertinggal, org lain dah habis study dah pun. Uhuk3.

Babai, jumpa lagi nanti. :-P


posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

نورعيم berkata...

mai bercuti kat kelantan ke? wahhh xckp pn. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM