Khamis, 17 Januari 2013

Tragedi 16.1.2013



Andai itu takdirnya. Siapalah kita untuk menghalangnyaa. Tanggal 16 Januari telah menyaksikan satu peristiwa hitam dalam hidup aku. Lihat saja gambar di atas. Cukup unruk menyelesaikan segala tanda tanya korang.

Ya, untuk berlaku jujur. Memang aku accident semalam. Sangat tragis selama 20 tahun hidup aku. Aku pun takpasti kejadian tu berlaku macam mana. Sedar sedar orang dah hentam aku. Kemek habis kereta Myvi tu hah. Nasib badan sungguh la kan.

Laporan polis dah pun selesai dibuat pagi tadi. Legaa. Sekarang takpasti lagi keadaan tu macam mana. Kat mana aku accident ? Dekat jalan belakang pintu UiTM tu hah. Aku pun taksangka sebenarnya, tiba2 saja kan. Terkejut tu masih ada. Fobia drive kereta memang sangat2 terasa lah kan. Act, aku masih trauma sekarang. Memang takboleh nak tengok motor yang duduk dekat2 dengan kereta atau sebagainya. Huhu

Hmmph, aku update sampai sini dululah. Takdak mood nak update pepanjang. Macam tak seronok ja nak baca kan. Aku nak taip pun rasa tak best. Sobsobs. Semoga kejadian ini memberi pengajaran yg setimpal buat aku. InsyaAllah. :')

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

Ayue Rejaluddin berkata...

Semoga awk okay je......
Banyakkan bersabar...

nurhuda berkata...

bersabarlah yea , mesti ade hikmah smua ni :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM