Khamis, 24 Januari 2013

Kepenatan berakhir seketika. ;-)



Alhamdulillah, kesengsaraan untuk minggu ni dah berakhir. Cuti dah mula hari ni. Jadi, aku bolehlah berehat sikit. Argh, rehat lah sangat. Takdak cuti pun hah aku rasa. Asignment berlambak gila nak mati. Lepas balik Pauh tengahari tadi, lepak2 kejap tengok movie then tidur. Bangun terjaga sebab member nak print. Then, tak tidur sampai ke Maghrib. Niat asalnya nak basuh baju kemas2 tempat yang serabai teramat tuh. Tapi, last minute nak discuss operational plan untuk projek keusahawan. Bapak susah lar.

Sampai pukul 10 jugaklah discussion tu. Lepas tu, roomate pulak nak print nota. Aku pun tolonglah print kan, customer tu. Hehe Pastu dah settle, nak photostat pulak. Kebetulan, nota tu aku takdak. Join sekali ler. Haha. Banyak bhai nota2 tu. Nak print penat, nak baca lagilah hah.

Nak dijadikan cerita, memang ada nota2 aku yang still taklengkap ibarat kehadiran aku tu, makanya aku decide nak print , photostat dan sebagainya utk lengkapkan nota aku tu. Ikutkan nak buat esok, tapi tukar plan. Maklumlah, kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan. :-)

Btw, selamat bercuti untuk kawan2 dan sahabat handai. Semoga semuanya selamat sampai ke destinasi yang ingin ditujui. :-)

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

3 ulasan:

aNiss :):) berkata...

best student haruslaa busy !! hohoho

AlyaaIBH berkata...

@aNiss :):)

haha, best student lah sangat kan. hihi

Tanpa Nama berkata...

biasalah tu alyaa. hehe, students. i knew it well. saya pun selalu macam tu. awak bawak printer ea? sama . sama . heee

bab printer saya tension. asal saya study je, ramai berpusu2 nak mintak tolong print. kawan kan, takkan nak reject. asal study je, nak print. asal study, mintak print. tension gak mula2. tapi bila fikir balik buat baik kat orang kena ikhlas. kita tlg orang, Allah tlg kita balik. hehe

saya baru je cuti . alyaa tak cuti ke? dah lama sy tak jenguk blog alyaa .sori la yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM