Friday, January 18, 2013

Fitting baju praktikal untuk next semester !!!



Alhamdulillah, settle juga sesi fitting baju untuk praktikal semester depan. Fuh, nebes pulak rasa nak praktikal ni. Macam tak berapa nak readyy ja lagi. Sobsob. InsyaAllah, semoga dipermudahkan segala urusan kelak. Elaun untuk praktikal khabarnya berdasarkan CGPA akhir semester nih. Fuhhh, kena pulun kuat lagi nih. Hehe. Dan kalau tiada aral melintang, mungkin aku akan berpraktikal di Hospital Seberang Jaya. InsyaAllah. :-)

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

5 comments:

Asyiqin Haulisah said...

wow awak dah nak praktikal dah. kita ni baru sem 2, haih lambatnya lagi nak habis.

Cinta Misteri said...

selamat berpraktikal Dior...

kat comp. CiM alaun praktikal sama jer, CGPA tinggi ke rendah ke, tau buat keje ker, pemal... ker, RM300 sebulan. agak2 cukup tak erkkk? so far diorg tak pernah complain

AlyaaIBH said...

@Asyiqin Haulisah

Hehe. Tp lmbt lg nak habis pun, sbnya bnyk lgi pengalaman yg boleh ditimba. Hehe. Awk belajar kt mana ?

AlyaaIBH said...

@Asyiqin Haulisah

Hehe. Tp lmbt lg nak habis pun, sbnya bnyk lgi pengalaman yg boleh ditimba. Hehe. Awk belajar kt mana ?

AlyaaIBH said...

@Cinta Misteri

Thanks CiM. Oh, macam tu eh ? Erm, rm300 tu banyaklah. Kt sini plg byk pn rm250. Huhu. CiM kerja industri eh ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA