Jumaat, 25 Januari 2013

25 Jan 2013. Rumah manis rumah.



Alhamdulilah, aku selamat sampai rumah. Bajet macam jauh tuu. Kahkah. Hmph, aku sebenarnya dah start cuti hari Rabu tu lagi, sehari sebelum Maulud. Tapi, atas desakan kerja dan alasan2 yg lain, aku ambik keputusan taknak balik lagi. Too much works and too much to think. So, berada bersama rakan2 bilik dapat tenangkan aku sementara. Dan aku juga turut mohon ketenangan dariNya, agar dikuatkan hati ini untuk teruskan kehidupan.

So, balik kepada cerita asal. Hari Selasa malam, mak call tanya Jumaat cuti tak. Aku cakaplah esok, Rabu tu dah cuti. Then, aku tunggulah kot2 ada orang nak mai ambik aku kan. Tapi takda pun. Aku ignorekan jelah, mungkin orang2 kat rumah sibuk an. Sampailah Khamis petang masa aku tengah hangout dgn roomates kat Jusco mak mesej tanya ada kelas tak esok, Jumaat lah kan. Aku reply kan, dah cakap cuti dari Rabu kan. So, lepas Isyak masa aku sampai bilik mak call. Tanya blabla, taknak balik ka and so on. Dari hari Selasa lagi tanya nak balik ke tak.

So, untuk memudahkan dan sebagainyaa, aku pun baliklah hari ni which is hari Jumaat. Itupun setelah diminta kerana esok birthday adik. Well, ada beberapa reason jugak sebenarnya aku taknak balik disamping sibuk dgn kerja kan.

Dan, yeah. Now, i'm already at home and in my room. Alone. Urghhh. Hate it. Hmph, apa lagi ? Yang tu saja kot. Ada masa nanti2 aku post entry lagi. Bye, night. :-)
posted from Bloggeroid

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

RIZZNA berkata...

pastinya lebih indah berada dirumah sendiri kannnnn....home sweet home sweety :)

Tanpa Nama berkata...

rumahku syurgaku :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM