Ahad, 2 Disember 2012

Pontianak Vs Orang Minyak dan Istanbul Aku Datang.


*AutoPublish*



Antara dua cerita yang aku tengok di minggu2 akhir aku di rumah. 

Pontianak Vs Orang Minyak

Bagi aku, cerita biasa biasa saja. Well, aku tak minat pun. Tapi adik yang nak tengok sangat, Temankan sajalah. Haha. To be honest, aku tertidur dalam panggung masa tengok cerita ni. Hihi. Mungkin letih ataupun cerita tu boring. Kuikui. Namun, bergantung pada pendapat masing2, Itu pandangan akulah kan.

Istanbul Aku Datang

Well, dengan kutipan hampir 1Juta pada hari ke empat tayangan, memanglah menunjukkan dan membuktikan cerita ni memberikan impak yang tersendiri pada penonton. Jalan cerita menarik, best. Aku rasa pelbagai perasaan bila tengok cerita ni. Sedih, ketawa, oh romantiknyaa dan pelbagai lagi. Dan part paling best mestilah masa Lisa dengan Beto. *berangan angan* HAHA. Takleh komen banyak, sebab rata2 yang aku baca review dan pendapat blogger lain, rata2 bersetuju katakan cerita ni TERBAIK ! :)

So, begitulah serba sedikit tentang dua cerita ni. Lagipun aku bukannya pandai sangat nak bebel2 panjang masa movie2 ni. Bukan bidang aku. Hewhew. Oh, lupa nak gitau. Kat atas tu ada mention auto publish kan? Hehe. Mungkin masa hangpa semua dok baca entry ni, aku duk sibuk2 kemas barang dekat kolej sana. Nak update pun tak berapa nak sempat. Tapi, kalau post guna bloggeroid okeylah kot. Hehe. So, babai~ :)

*gambar Google*



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM