Isnin, 3 Disember 2012

New semester ! Semester 4. :-)

Assalamualaikum dan selamat pagi !

Yeahhh ! Setelah sebulan lebih bercuti dari pegang buku, akhirnyaa.. Harini kembali menjalinkan hubungan dengan buku. Haha. Well, tak start pape lagi lah. Tapi bayang2 buku dah menjelma dalam fikiran ni. Haha.

Dan sekarang ni aku tengah ada kat Kampus Bertam . Bosan sebenarnya. Isnin hanya ada dua kelas. Pagi tadi QMT, tapi lecturer tak masuk. So, aku tiduqq ja. Mengantuk sangat ! Haha. Kejap lagi ada kelas PHC 223. Pharmacotherapy CNS. Kelas yg mungkin aku akan tiduq lagi. Haha.






So, nak cakap apa lagi eh ? Oh yaa, semester 4 ni subject ada 6. Alhamdulillah subject makin kurang. Dan yang bestnyaaaa, sem ni tak ada subject BEL a.k.a English, CTU a.k.a Agama dan HBU a.k.a Kesatria. Yuhuuuu. Terbaiklahh. Aku ku rindui subject2 ini. Sangat2. Terima kasih kerana bg kerjasama yg baik kepada aku selama 3 semester. Jumpa lagi time degree nanti.. InsyALLAH. :)

Sampai sini dululah. Nak berehat kejap sebelum mula kelas. Tiduqq dulu. Hehe. ;-)

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

hnahdy berkata...

zaman hana belajar dah habis..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM