Sabtu, 29 Disember 2012

Lamanyaaaa tak update blog. T_T


Assalamulaikum, selamat malam.
Wahhhhh. Dah lama rasanyaaa tak update blog. Entahlah, bukan takdak idea nak update blog, cumanyaaa sejak2 cuti mid sem ni, aku jadi busy semacam ja. Dengan kesihatan yang tidak menentu nya lagi. Mak masuk wad, aku demam dah berapa hari yang tak kebah2 lagi, training bowling, siapkan assignment, studyyy lagi. Arghhhhh. Tekanan bhai. Manyak benda kena buat. Last2, study memang aku sentuh sikit saja. Dah hampir everyday kena pi training bowling, memang kelaut lah kan studyy nyaa. Haha.

Oh, mesti ada yang tertanya kan kenapa aku asyik dok training bowling ? Eh, takdak orang tanya pun, aku nak bagitau jugak. Almaklumlah, dah lama tak coret kat sini kan. Haha. InsyaAllah, esok pagi (Sabtu) aku akan sertai tournament buat pertama kalinya serta lama berehat dari menyertai mana2 tournament. Oh, berdebar memang tak payah katalah kan. Iyolah, eden ni bukannya pakar pun main bowling ni hah. Sesaja ja main, join tournament bagai. Haha. Lagipun, bowling ni salah satu sukan kan. So, taksalah pun aku rasa kan.

Erm, kepada mereka yang baca entry ni, doakan lah aku ya untuk tournament esok. Semoga aku berjaya dengan cemerlangnyaa. Well, lepasni bolehlah update blog seperti biasa. Dah tak dak apa2 nak buat kan. Study jelah pasni. Kuikui.
Hmmmph. Hmmphh. Nak update apa lagi eh ? Itu saja kot. Oh ya, sebelum tu , kepada mereka yang berada di negeri2 pantai timur dan negeri2 yang dilanda banjir, mohon jaga diri ya sepanjang musim tengkujuh ni. Penang pun boleh tahan lebat hujannya namun tidaklah banjir kan. Hehe.
Semoga berjumpa lagi. Wassalam. :)
Published with Blogger-droid v2.0.9

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

RIZZNA berkata...

Thatswhy laa mcm kenal je papan tu. Tajuk n3 mcm tkde kenemengene. So gudlak lah yeee. CiM baru jer main last week, next ada tournement 11 jan nnti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM