Saturday, December 1, 2012

Hari Pendaftaran Pelajar Lama UiTMPP



Alhamdulillah, selesai sudah pendaftaran untuk pelajar lama harini. Sebenarnya bukak dua hari, harini dengan esok. Tapi atas sbb2 t'tentu aku daftar awal walaupun rumah dekat saja.

Well, kalini punya register tak best sikit. Sebab dapat bilik yang sama. Wuawua. Takmau pun sebenarnya. Sebab pernah ada kejadian di bilik tu. Macam mcm pulak tu. Dah tu, sinki t'sumbat bagai. (Orang tak bersyukur ni. Haha). Tapi apa2pun bersyukur dapat kolej.

Hmmph. Nak update tu je. Speechless, taktau nak tulis apa, nak kata apa. Terkedu time tengok number bilik tu. Hanya Allah saja yg tau rasa gundah gulana ni. Huhu.

Well, harapnya semangat nak belajaq tak luntur begitu saja. InsyaAllah. Doakan ye. ;-)

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 comments:

Cik Jelly Chan (CJC) said...

aku tak daftar lagi...tapi dah sampai...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA