Isnin, 10 Disember 2012

Cuti sekolah ?



Cuti sekolah ? Apa kaitannya dengan aku ? Haha. Maaf ya, saya pelajar universiti. Hewhew.

Well, sekarang kelas pagi dah habis. Tunggu kelas sesi petang pulak.

Apa yg nak aku ceritakan ya ? Okay, biasanya pagi2 untuk ke kampus Bertam, kami akan naik bas dari kampus induk kat Pmtg Pauh tu. Nak dijadikan cerita, pagi tadi aku naik bas dan bas tu kan ambik route yg selalu punya. So, akan lalu depan sekolah. Dah jadi habit aku suka duduk tepi tingkap, jadi suka tengok kat luar. Bila time lalu saja depan sekolah, aku suka tengok budak2 sekolah rendah tu beratur berbaris dekat perhimpunan pagi. Comel2 je semua. Hehe

Then pagi tadi bila lalu depan sekolah tu, aku tengok kosong je. 'Eh, mana budak2 ni' Monolog aku sendiri. 5 saat lepas tu baru teringat budak2 tengah cuti sekolah. Haha. Macam mehgong je kan. Rindu pulak nak tengok budak2 tu beratur. Kena tunggu tahun depan lah gamaknya. Hoho

So, blabla punya tulis, nak cerita pasal tu je. Haha. Saja nak tulis pepanjang. Feel sikit. Lagipun tengah bosan ni hah tunggu next class. Babai, see u later blog. :)

*Google Images *

posted from Bloggeroid


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM