Khamis, 13 Disember 2012

Ada apa dengan 121212 ?


Hai hai. Assalamualaikum.



Ada apa dengan 12.12.12 ? Oh ya, maaf lah ya, patutnya entry ni patut dipublishkan pada 12.12.12 tapi memandangkan aku terlampau sibuk pada hari tu, terpaksa lah buat lewat sehari. HAHA.

So yeahh. Nothing to do with that date. Hari berlalu dan berlalu seperti biasa. Cuma yang menariknya apa yang berlaku semalam, 121212 ialah aku ada kelas dari pagi sampai petang, non stop lecture. Cover banyak gila silibus. Sangat penat okey.

Malam tu pulak, time nak sembahyang Isyak, perghhhhhhhhhhhh.. Tengok2 ayaq takdak. Satu blok Kristal pulak tuu. Arghhhhhhhh.. Tekanan tekanan. Sangat mencabar bila setitik pun ayaq tak keluaq. Nak taknak kena turun ke foodcourt punya tandas untuk ambik wudhuk dan buang apa yang patut. Dalam tengah malam kot, baru ada ayaq balik. Dahsyat sungguh pengurusan ni. Main sembunyi2 ayaq pulak. HAHA.

So, begitulah perjalanan duabelas duabelas duabelas aku. Korang yang punya pengalaman yang manis pada tarikh ni, confirm akan ingat sampai bilabila kan. Bestnyaaa lah hai. Hewhew.

Btw, tahniah kepada abang kawan aku atas mahligai cinta yang baru dibina semalam pada 121212 tepat jam 12.12pm. :) Semoga hubungan yang dibina kekal selamanyaaa. :) Amin.

Hafiz dan Sakinah. :')


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum nurul...tahniah2 yer..:)

Tanpa Nama berkata...

Eeeee nak kawin jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM