Rabu, 7 November 2012

Twitter Najwa Latiff dihack ?

Gambaran kasar tentang twitter Najwa Latiff yg dihack.


Assalamualaikum dan selamat malam semua.

Hyep ! Hyep ! Hehe. So, kalini nak update pasal Najwa Latiff a.k.a Wawa yang fofular dengan lagu Cinta Muka Buku tuuu. Ya, Wawa atau nama sebenarnya Imratul Najwa memang tengah menduduki peperiksaan SPM 2012 sekarang ni. Tapi, itu bukan isunya kat sini. Cumanya aku nak tanya, betul kah twitter Wawa dihack oleh orang seperti yang dalam gambar atas tu ?

Ya Allah. Budak tu dahlah tengah SPM elok elok tak kacau orang, yang orang nak penaya dia pasaipa. Kalau tak minat, tak payahlah ambik tau pasai dia. Aku ni bukanlah minat fanatik sangat sangat, tapi boleh boleh ja. Lagu dia mostly boleh lagilah diterima telinga aku. 

Kesian lah kat dia. Somehow, dia pun teringin jugak nak express apa yang dia rasa masa tengah SPM untuk fans2 dia, ini tak, habis dihacknyaa oleh orang ni. Dengar kata bukan twitter ja, FB pun sekali, dan email pun. Ya Rabbi, kalau dah sampai email pun depa hack, bagi aku itu dah melampau. Mula2 tu aku ingatkan main2 ja sebab ada satu tweet tu hackers tulis macam ni "Saya suka makan HACKS dan saya telah diHACKED". Lebih kurang mcm tu tweetnya. Ingatkan main main, adeh. 

Antara luahan kakak Najwa aka Wawa dan juga admin.

So, kepada hacker yang terlibat, pulangkan kembali akaun twitter Najwa tu, biarkan dia hidup dengan aman sat sepanjang tempoh dia nak SPM ni. Kesianlah kat dia aih. 

Kepada Najwa, teruskan perjuangan dalam SPM 2012 ni. Biarkan hacker tu dengan kerja dia. Lantaklah asalkan dia tak kacau periuk nasi Najwa sudah. Ok? Jumpa di Batu Pahat nanti. Kihkih.


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM