Jumaat, 2 November 2012

SKYFALL 007 .


Yuhuuuuuuuuuuuuuuuu... Sepatutnya semalam lagi aku dah patut update pasal SKYFALL 007 ni. Tapi, macam malas lagi sebab taktau nak pasal apa. Oh ya, aku bawak adik aku pi tengok SKYFALL ni semalam, 1 November bersamaan dengan tarikh release cerita ni dekat cinema. 

Memang sebelum keluaq lagi cerita ni, aku nak sangat sangat pi tengok. Well, I minat James Bond tau ! Haha. Takdalah minat sangat. Tapi, bolehlah tahan. Sebab lakonan agak mantap dalam movie2 sebelum ni. Hewhew. 

So, semalam lepas ambik adik aku sekolah semua, baru tengok tiket wayang. Mak aihhh, lamanyaaa cerita ni. 2jam 23 minit kau ! Memang hmmmmphhh sangatlah. Lepas bincang, bersuara, tengok bajet semua, maka bersetujulah kami untuk ke Megamall Penang Pacific. And yeahhh, memang akulah yang nak kena drivenyaa. Adik aku duk sebelah, mengeruhhhh ja kerja. Haha.

Nak aku review filem SKYFALL ni kah? Tak payahlah. Better search google nak tau pasal review, sinopsis dan so on. Aku bukan nya pandai sangat pun nak review2 semua nih. Kang, aku baca faham, orang lain baca nga alip nga alip(nganga). Muehehe.

Rating aku untuk filem ni 3.5 bintang lah ! Sebab aku rasa movie James Bond sebelum ni best lagi. Haha. Mungkin disebabkan cerita ni terlalu lama bagi aku, so kepala makin lama makin condong. Nasiblah takdak orang sebelah aku dalam cinema time tu. Haha.

Eh, yang itu ja kot nak update. Btw, ni first time aku tengok filem yang keluaq first day kat wayang. Semangat kau nak tengok walaupun macam upset sikit dengan cerita dia. Haha.



Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM