Wednesday, November 28, 2012

Semakin sihat. Alhamdulillah.

Assalamualaikum dan selamat pagi.
Alhamdulillah, diri ini makin sihat. Lepas saja balik dari Parit Buntar haritu, terus ke klinik semula nak cek perkembangan. Dan nasib tak baik, sebab doktor kata PENAT. Bukan penat buat keje tu, penat yang nafas tak berapa nak seragam tu. Dah agak dah penat, cuma takut nak habaq kat mak. Huhu. Risau mak marah. So, doktor suruh ambik gas. Errr, nebulizer kalau tak silap. Yang letak kat mulut tu. Hewhew. Lepastu, doktor bagi ubat penat. Setakat ni okey lagi.  Cuma batuk tak berapa nak hilang sangat. Tak pantang minum ais memang la. Hehe. So, nak update tu je. Rasa macam dah lama tak update kan. Huhu. Jumpa lagi nanti. :)


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM