Jumaat, 2 November 2012

Meroyan ? Mimpi ? Angau ? Ahh. Sudahh.




Assalamualaikum dan selamat petang !

Yuhuuuuuuuuuu. Petang petang macam ni taktau nak buat apa. Dengan hujan yang mencurah curah di luar sana membuatkan mata begitu layu. Ngeh3. So, terhasillah luahan di twitter seperti yang tertera di atas. 

Ya, aku tak tipu. Aku memang mengalami apa semua benda yang aku luahkan kat twitter tu. Sejak2 event haritu, aku asyik mimpi benda yang sama. Wajah Mr A bermain2 di mimpi aku bersama sama dengan beberapa orang wanita yang aku kenal, dan ada yang aku tak kenal dan takpernah berjumpa langsung.

Entahlah, mungkin itu balasan untuk aku sebab selalu sangat fikirkan pasal Mr A ni, padahal dia bukannya ada kaitan dengan aku pun. Haha. Tapi, Mr A ni orang yang aku kenal, rapat tu tidaklah, tapi bolehlah. 

Mimpi aku memang berkaitan dengan Mr A nih. Entah, aku rasa ni petunjuk untuk aku yang menyatakan Mr A ni dah nak berkahwin tak lama lagi dan aku tak perlu lagi nak berfikir pasal dia. Hah, mcam tu lah lebih kurang firasat aku tiap kali aku bermimpi benda yang sama. Uhuk3.

Dan ya, lepas mimpi2 ni menghantui aku, aku dah tak fikir dan tak nak fikir pun pasal Mr A nih. Tapi, dah lama aku tak fikir pun , mimpi tetap datang jugak. Aishh.

Jadi, konklusinyaa stop fikir atau ingat pada Mr A nih. Tak menyenangkan tidur aku. Aishhh. Dan alhamdulilah, kalau betul jodoh Mr A dah sampai, aku doakan mereka berbahagia hendaknya. Jangan lupa jemput aku untuk makan nasi minyak hokeyy ! Haha

Oklah, sampai sini dulu merepek, merapu, meraban bagai. Jumpa lagi nanti. Yehaaaaaaaaaaaa..


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM