Isnin, 5 November 2012

Gangguan Streamyx = Hidup tak sempurna !


Dunia di hujung jari. Ya, memang benar. Dunia memang di hujung jari di zaman yang serba canggih dan berteknologi ini. 

Tapi, bila internet ada gangguan ataupun wifi kat rumah atau di kolej bermasalah, itulah yang menyukarkan banyak benda dan berlaku masalah. Ibarat di telan mati mak, diluah mati bapa. *eh?adakaitanka?hewhew*

Haha. Berfalsafah pulak meh. Dah2, aku cuma nak bagitau yang semalam ada gangguan streamyx kat rumah aku nih hah. Tiba tiba ja kena limited access. Aishhh. Mau meracau jugak semalam. Dahla tengah syok2 nak bertweet, tiba2 tak leh post. Bbrrr.

Disebabkan itu jugalah, aku takdapat nak update blog, dan meneruskan kerja2 construction aku tu. InsyaAllah, tak ada apa2, malam ni boleh sambung balik nak siapkan semuanya tu. Malas dah tangguh.

Ya, biarpun buruk hasil design aku kat blog sendiri, tapi aku berpuas hati meh ! Mau pecah kepala jugak fikir nak buat apa, coding coding bagai. Nasiblah ada tempat untuk dirujuk ! :)

So, nak update yang tu ja. Almaklumlah, sejak sejak cuti ni, memang internet menjadi kawan baik aku. Jadi, bila dia tak dak, rasa macam sunyi ja. Ceh ! Alasan. Ya2, betullah. Hidup rasa tak sempurna seketika. Seketika jelah sebab masa final dulu boleh ja takdak internet. Haha.

Jadi, lepas ni boleh update lagi dan lagi ! Yeayyyy ! ^____________^


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM