Isnin, 12 November 2012

Bercuti ! Yeayyyy ! ^______^


Alhamdulillah, setelah berperang dengan diri untuk tau keputusan exam dan menghabiskan paper MUET hujung minggu lalu, makanya sekaranglah masa untuk BERJIMBA ! BERCUTI ! Haha. Rancangan nak bercuti ni sebenarnya dah lama dirancang oleh parents sebab kebetulan mak dengan abah nak cuti time ni kan, jadinya ia tiada kaitan langsung antara result exam dan MUET tu. Kuikui. Kebetulan saja tu maa. 

So, aku berkemungkinan untuk tidak menghupdate blog selama beberapa hari. Itupun kalau tidak ada sangat wireless internet connection tu. Kalau dapat update pakai bloggeroid, aku try update. InsyaAllah. Biarpun aku tau takdak yang nak tau. namun aku nak hupdate jugak. Atleast blog ni masih hidup, tak terabai sangat kan . HAHA

Oh ya, nak tau aku bercuti di mana? Sekarang ni aku berada di Port Dickson. Berehat rehat dan bersiar siar dulu, beli apa yang patut. Hehe. Aku sampai Kuala Lumpur hari Sabtu lebih kurang pukul 9 malam. Sebab bertolak lepas habis MUET kan, itu yang lambat. Lepas tu hari Ahad, semalam pergi Gentinggg Highlandss. Yuhuuuuuuu. Best ooo. Yang tu aku update kat entry lain sat lagi. 



Ermmm.. Nak update apa lagi eh ? Tu ja kot. Sebabnyaa sekarang sangat letih yang teramat sangat sangat. Memang tipulah kan kalau pi bercuti tak penat langsung. Bukan selalu dapat pi jalan jalan oo, biasa nya cuti2 aku terperap ja kat rumah. Sobsobs. Jadinyaa, tak kisah pun kalau letih kalini. Haha. So, babai ~ :))

*sumber gambar Mr Google*


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM