Ahad, 28 Oktober 2012

Hilangnya Doa Seorang Ibu. :')


Assalamualaikum dan selamat malam.

Alhamdulillah, bersyukur masih dipanjangkan umur. Okayy, sapa tengok drama Melayu kat TV3 tadi? Untuk yang tercalon dalam Anugerah Skrin taksalah aku. 

Well, pada aku jalan cerita yang menarik. Plot yang cantik. Dan salah satu drama yang sedih jugak bagi aku. Entahlah kenapa, aku rasa drama ni macam ada kait2 sikit dengan kisah hidup aku.

Mungkin sekarang taknampak sebab masing2 muda dan tak berkahwin lagi, tapi masa datang siapa yang tahu kan. Bila masing masing dah berjaya dan kahwin, ada anak-anak, mesti macam macam ragam boleh nampak kan. Huhu.

Masa mula mula tengok dengan abang aku tu, ada jugaklah aku menitis air mata. Part manetah, tak ingat dah. Haha. Sayuu pulak rasa hati malam ni. Nak menangis bagai. Mungkin aku dah lama sangat tak menangis kot. Huhu. *Menangisdalamhatiselalulah*

Nak tahu siapa yang terlibat dalam menjayakan drama ni? Tengok sendirilah ye kat bawah ni. Erm, rasanya nak update yang tu je, aku tau ramai dah pernah tengok drama ni kan. Almaklumlah, aku kan busy di kolej, mane nak nengok TV nya sebelum ni. Haha. 


So, jumpa lagi nanti. Eh, aku ni selalu lupa kan. Haritu kata nak update pasal perancangan cuti semester. Haha. Okey2, nanti aku updatelah ye kawan kawan. Babai ~


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM