Sabtu, 25 Ogos 2012

Penat sungguh beraya ! :)

Alhamdulillah, hari ni dah masuk seminggu kita beraya. Kejap je rasa kan. Rasa tak puas lagi nak raya. Hehe. Oklah, kalini just nak update yang biasa biasa saja. Lagipun, penat beraya tak habis lagi. So, kita cerita pasal beraya jelah eh. Tahun ni punya beraya macam meriah sikit la, sebab banyak jemputan dari kawan kawan. Dan setakat ni masih dapat dipenuhi semuanya. Itu yang rasa letih, tak cukup nafas tu. Hahaha. 

Rumah mana yang aku pi beraya? Erm, meh nak cerita aktiviti aku dari raya pertama haritu. Hehe. Raya pertama macam aku cerita kat entry lepas, raya kedua balik kampung kat Perak, yg ni nanti aku cerita lain, raya ketiga pulak saudara dari Perak datang rumah, main dengan sepuput sepapat yang kecik comel lote tu, raya keempat aku pi tengok wayang dengan adik aku kat Jusco sebab takdak jemputan lagi. Haha. Start hari Khamis, raya kelima baru aku start dapat jemputan. Mula dengan rumah kawan sek rendah aku, Amira Nazneen kat rumah dia. Hari Jumaat pulak rumah Cikgu Azman, dan hari ni tiga rumah aku pi. Rumah Aqilah, rumah kembar ah dan adik, dengan rumah makcik aku.. Fuh, penuh perut aku harini. Bihun sup sekali, mee kari dua kali. Mampat, padat dan penuh. Haha.. Dan last sekali, esok. Rumah aku sendiri. Yang ni lepas habis majlis baru aku update okeh? Hehe. So, aku gerak dulu lah. Banyak lagi benda tak settle kat rumah aku ni. Nak kemas sikit sikit dengan susun apa yang patut. Babaii. ~
Published with Blogger-droid v2.0.6

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum nurul....lakukanlah mana yg perlukan...:)

Reena Sidek berkata...

wah... sempat lagi tengok wayang... hehehe... tengok cerita apa???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM