Thursday, August 30, 2012

Makan makan di Pizza Hut

Aku tak ingat bila kami pi makan makan di Pizza Hut ni. Tapi masa raya jugak la. Baru baru ni. Kami makan satu keluarga. Banyak juga lah order sebab abah dapat voucher percuma untuk Pizza Hut. Hehe. Kemain lagi lah order.

Alhamdulillah, merasai jugak makanan yang takpernah rasa kat Pizza Hut. Almaklumlah, mahal kan. Tak mampu. Haha. Oklah, nak update yang ini saja. Babaii.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

5 comments:

eitcha,IM said...

wah..eca pun da lama tak makan pizza hut :)

eitcha,IM said...

wah..eca pun da lama tak makan pizza hut :)

maszull said...

assalamualaikumnurul...sedap juga bila sesekali dpt makanan yg jarang kita rasakan...:)

Anonymous said...

Sila tunjuk bukti...gambo..gambo...

Kunti bertam

AlyaaIBH said...

@Anonymous

tunggu sat nuh. aku update pakai phone. ingatkan keluaq, rupanya takdak pun. aish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA