Khamis, 5 Julai 2012

'Sense Your Soul' by Imam Muda Azhar. :)

Assalamualaikum dan selamat malam.

Sambil dengar ceramah, aku ambik kesempatan untuk update blog kejap. Hehe.

Alhamdulillah, harini aku dapat join satu program ceramah 'Sense Your Soul' oleh Imam Muda Azhar. Program ni rasanya dapat sambutan ramai sebab aku tengok dewan penuh je sekarang ni.

Macam mana ceramah dia? Boleh tahanlah. Mula mula macam mengantuk jugak sebab nada dan tone Ustaz Azhar ni macam slow sikit.

Lama lama nada dan tone Ustaz ni makin best dan menarik! Jadi, aku takdelah rasa mengantuk sangat. Dan sekarang masih lagi segar mata aku untuk dengar ceramah ni. Hehe.

Oklah, yang tu saja aku nak update. Tengah malam satgi baru aku update lain. Babai. :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM