Ahad, 1 Julai 2012

Sukan Antara Fakulti 2012 (SAF) - Bowling

Nampakkah kalian akan namaku yang tertancap di situ di dalam Borang Pendaftaran Pasukan Sukan Antara Fakulti 2012, Bowling Wanita. Oh, tidak ku duga yang aku akan wakil fakulti aku dalam pertandingan bowling ni. Rasa macam mimpi je kot. Iyelah, aku bukanlah pemain bowling yang hebat. Main pun untuk saja-saja ja. Setakat tournament biasa biasa pernahlah aku mainn.

Well, apa apa pun terima kasih sebab pilih aku untuk berganding dengan player kebangsaan, Amni. Fuh, hebat jugaklah adik junior ni. Player kebangsaan kot.

Game kami dijadualkan pada hari Jumaat ni, 6 Julai 2012. Kami masih dalam training lagi. Supersenior, Abg Hazwan tolong jadi coach kami. InsyaAllah, kami akan buat yang terbaik.  Doakan team kami okey. :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

Noor Atikah Ramli berkata...

good luck ! ^^
ika tak penah main boling . hukhuk

Unknown berkata...

wah ni mesti hebat main bowling ni...
adik chubby, akak nak ajak adik join segmen akak

http://lindaannur2008.blogspot.com/2012/07/segmen-la-kenapa-saya-suka-blogwalking.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM