Jumaat, 13 Julai 2012

Semakan Keputusan UPU untuk Kemasukan Ijazah Sarjana Muda Sesi Akademik 2012/2013.


Semakan Keputusan UPU untuk Kemasukan Ijazah Sarjana Muda Sesi Akademik 2012/2013 boleh disemak mulai esok, 13 Julai 2012, Jumaat di Laman Sesawang UPU bermula pukul 12 tengahari.

Semoga berjaya aku ucapkan kepada rakan2 aku samada yang jauh di mata, dekat di sisi untuk keputusan esok. Terutama untuk rakan2 yang lepasan Matrikulasi, Asasi UM, Asasi UiTM dan sebagainyaa. 

Jangan lupa kongsi2 nuh. InsyaAllah, ada rezeki hangpa semua untuk further degree. Nanti dah further degree, jangan lupakan aku nuh. Jangan sombong2 dengan aku walaupun nanti akan jadi super senior aku. 

p/s: buat entry dalam nada yang jeles teramat. menyesal menyelubungi diri bila tak masuk matrik dulu. sobs.. sobss.

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum Nurul..jgn sedih2 yer masih ada peluang lagi...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM