Friday, July 20, 2012

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan. :)


Alhamdulillah, seperti yang kita tahu , rakyat Malaysia akan mula berpuasa pada hari Sabtu, 21 Julai 2012. Maknanya, esok adalah hari terakhir kita untuk breakfast dan lunch dengan aman tanpa ganguan dari mana mana pejabat agama. Haha. Sebelum tu, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak aku ucapkan kepada semua. Semoga Ramadhan kali ini menjadi Ramadhan yang lebih baik dari yang sebelumnya. Mungkin ini akan jadi Ramadhan yang terakhir kita. Manalah tahu kan. Andai kata tak panjang umur, tak sempat nak jumpa Ramadhan akan datang. Wallahualam. 

Bulan Ramadhan, bulan yang mulia.. Aku harap dengan kedatangan bulan ni, aku mampu dan masih boleh membuat lebih banyak ibadah. InsyaAllah. Semoga kita sama-sama dapat mengimarahkan bulan yang baik ini. :) Kawan-kawan semua, jangan lupa BERPUASA PENUH ye, terutamanya bagi kaum lelaki. Hehe. Kaum wanita takpe, ada alasan lagi untuk tidak berpuasa. Hihi. 

Oklah semua, sempat update yang ni saja. Sekarang tengah sibuk nak study ni. Minggu depan ada test yang menunggu. Hoho.. Babaiiii.. :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA