Ahad, 10 Jun 2012

Demam EURO 2012


Gambar tiada kaitan dengan entry okey. Haha. Memandangkan EURO 2012 pun dah start, makanyaaa kaum-kaum lelaki akan sibuklah dengan pasukan masingmasing yang disokongnyaaa. Perempuan pun tak kurang hebatnyaa nak sama naik dengan lelaki. Haha. Aku? Minat la jugak. Tapi takdelah over sangat. Minat macam tu, macam tu saja. Tengok jelah sapa masuk final nanti, baru aku pilih nak sokong sapa. Hakhak. 

Erm.. Disebabkan demam EURO 2012 ni lah, emak aku selamber je cakap nak subscribe Astro yang tayangkan siaran bola ni. Astro Supersport ke ape tah. Aku pun lupa dah. Haha. Demi adik aku serta abah aku dan juga abang aku yang nak balik nanti. Aku terkejut jugak dengaq semalam. Haha. Hebat betul penangan EURO 2012 ni. Oklah, aku nak sambung kemas barang ni. Manyak mau susun2 lahh. Jumpa lagi nanti.

p/s: doodle dari FizGraphic.com. dari segmen yang dianjurkan ! :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

1 ulasan:

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

a'a dh start husband akak sahur dengan bola euro tu la hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM