Selasa, 12 Jun 2012

Berhenti blogging untuk sementara.

Assalamualaikum semua.

Apa khabar harini dan semalam? Harapnyaaa sihat sihat la nuh. Amacam, rindu aku tak? Haha. Sorrylah, aku dah tinggal blog ni macam tu semalam dan sebelum ni. Bukannyaa apa, sejak aku checkin balik kat kolej ni, aku taktau pasaipa takboleh nak connect wifi. Mungkin masalah dengan teknikal wifi kot. Entahlah, lagipun dah biasa dah. Macam sem lepas masa final tuu. Haha.. Jadi, macam biasa tablet jadi peneman aku untuk update blog. Hanya dapat update sajalah supaya blog ni tak bersawang, kalau nak blogwalking tu jangan haraplah. Uhuk3.

Oh ya, berbalik kepada tajuk asalnyaa, aku nak umumkan dan bagitau yang aku nak berhenti kejap dalam dunia blogging ni. Bukan nak berhenti terus lah, cumanyaa nak kurangkan saja memandangkan aku sekarang dah masuk belajar balik ditambah dengan takdak internet connection, so rasa macam susah sikit nak aktif macam biasa. Huhu. Harapnyaa korang fahamlah ye. Aku pun sedih jugak bila nak tinggalkan blogging ni, tapi nak buat macam mana. Banyak halangan untuk aku meneruskannyaa. Tapi jangan risau, aku akan tetap update macam biasa, namun hanya berkisar tentang kehidupan aku sebagai pelajar semester 3 Diploma.Farmasi di UiTM Pulau Pinang. Dan kebanyakan entry nanti memang aku takleh nak letak gambar dan sebagainyaa, almaklumlah, update pakai tablet saja. Ermmm. Oklah, yang tu saja aku nak bagitau dan maklumkan. Supaya orang tak tertanya tanya kemana aku hilangkan kalau aku tak update. Hihi.

Jumpa lagi nanti di entry seterusnyaaa. :)
Published with Blogger-droid v2.0.4

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM