Selasa, 5 Jun 2012

Assalamualaikum dan selamat malam.

Fuh.. fuh.. sejak dah semakin baik ni.. Aku dah mula sibuk pulak. Terpaksa cover kakak aku untuk hantar adik aku ke Pusat Tuisyen. Dan harini aku memang over sibuklah. Pagi2 hantar adik, pergi beli makanan kt kakak, beli surat khabar, basuh baju, pergi balik ambik adik. *err, perlu ke aku bagitau semuanyaa? haha* Sila abaikan perkara itu ye. Jadi, bila malam ni baru dapat update sat. Itupun nak share benda yang aku buat sepanjang aku menyepi dari blogging tadi. Aku try lukis dan warna benda yang paling menguji kesabaran aku. Nak tengok benda apa? Sat nak tunjuk. Tapi, jangan gelak. Senyummm sajaa. Haha. Sebab sangat burukk . >,< 


Ok, tau lah buruk. Jangan over sangat gelak tuu ye. Wuawua~ Penat tau try buat. Lepas ni aku nak try lagi buat. Mungkin makin better. Hehe. Oklah, nanti aku update lagi.  Thankyou kepada yang singgah blog aku dan comment tentang doodle aku. Really appreciate it! :') Nanti aku akan reply semua comment korang dan lawat blog korang balik. :) Babai...


Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM