Sunday, May 27, 2012

Terasa nak bagi freebies ! :)

Assalamualaikum dan selamat pagi !

Okey, aku tau aku bukanlah hebat mana buat doodle ni kan. Tapi, tiba2 terasa nak bagi freebies doodle ni. Korang nak ambik atau tak, tak kisah. Tak ambik pun takpa kot. Haha. Sebabnyaa bukannya cantik punn. Aku just nak letak ja dalam blog ni sebagai penghargaan untuk diri aku sendiri sebab mampu buat doodle sendiri yang aku impikan dari dulu lagi walaupun agak susah. Huhu. ~

Silalah jenguk doodle2 yang ada ye. Rasa nak ambik tu, bagitau lah ye. Hehe. Babai. ^__^






Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA