Saturday, May 19, 2012

Tahniah Hafiz dan Ahmad Dhani. ^-^


Tahniah Hafiz AF kerana berjaya dinobatkan sebagai Superstar Galaksi Mania. Sungguh aku dah duga dari awal yang Hafiz akan menang walaupun mulamula tu adalah sedikit rasa keraguan lepas tengok carta terkini tu kan. Haha. But, alhamdulillah.. Rezeki Hafiz lagi malam ni. Aku pulak yang teruja lebih. Haha. Adalah sebab2 kenapa aku rasa teruja terlampau. Haha. Apa2pun, aku malas nak taip banyak2 sebabnya lain2 info korang boleh dapat di BeautifulNara.com serta blog2 yang lain. Rasanya banyak dah orang yang bercerita tentang Mania ni. Err, actually aku tak layan mana sangat pun Mania ni. Tengok first konsert, lepastu skip2, tengok balik, skip pulak, lepastu dah fnal. Haha. Sabar sajalah. 

Btw, Hafiz dan Ahmad Dhani masing masing membawa pulang RM 500, 000 dan RM 300,00. Awesome gila lah dapat wang besar! wang besar !. Hehe. Okeylah, nak cerita pasal Piala FA yang tuttt pulak lepas ni. Babai. ~
------------------------------------------
Tempat kedua: Stacy RM 200,00
Tempat ketiga: Jaclyn RM100,00

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY NURUL ALYAA