Sabtu, 12 Mei 2012

Super Spontan: Yasmin Hani Tersingkir


Assalamualaikum dan selamat pagi.

Kalau minggu lepas dapatlah aku tengok Super Spontan ni sebab masa tu Astro masih bagi saluran free untuk kami yang tak ambik Pakej Mustika tu. Tapi start 7 Mei haritu dah takleh tengok. Wuawua~ Upset sikit la sebab aku ni kan jarang tengok tv, tapi sejak2 ada yang free tu, aku asyik melayan Astro Warna dengan Astro Citra ja. Sebab dua2 channel ni memang mampu menghiburkan hati aku yang kadangkala lara ni. Haha.

So, berbalik kepada tajuk asal, aku tahu yang minggu lepas masa aku tengok Super Spontan, kumpulan Beruang Comel kalah dengan Angsa Ganas. Aku pun tertanya2 siapa yang terkeluar minggu ni dari Super Spontan. Nasib ada yang update tadi kata Yasmin Hani tersingkir. Maka, hilanglah segala persoalan yang bermain di benak fikiran aku. Haha.

-google-
Pape pun, tahniah kepada Yasmin Hani kerana mampu bertahan sampai minggu ke 6. InsyaAllah, boleh bagi peluang lagi untuk member2 lain untuk terus berjuang dalam Super Spontan. :)

UPDATE TERBARU!

Beruang Comel kalah lagi dengan Angsa Ganas untuk 3 minggu berturut-turut. Agak2nya artis manakah yang akan tersingkir lagi dari Beruang Comel? Samasama nantikan Minggu Depan. :)

p/s: sorry sebab takdapat buat review last week sebab banyak hal yang berlaku. err, lagipun aku memang ada cakap kan dekat prev2 entry kata aku nk buat review. jadi sorry sangat2. :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

Miss Syahbanu berkata...

mggu ni SS mmg best cuma kesian pada BC sbb kalah 3 mggu berturut-turut..kesian mggu depan tggl 3 kerat jer huhu..ada A.c Mizal sbb dia gntikan afdlin shauki..haha lawak giler bila A.C Mizal ada haha..

Hidayah berkata...

manusia hanya mampu merancang kan...?
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM