Ahad, 6 Mei 2012

"Segmen : Saya Nak Cursor free !!! "

Assalamualaikum. Fuh, beberapa jam jugak aku tak update entry ye. Maaflah, mood hilang sikit hari ni lepas berborak dengan ex-housemate tadi. Kenapa mood hilang ye? Nanti aku cerita. Lagipun, tiba2 malam ni banyak pula cerita2 yang best kat televisyen, itu yang mata nak melekat je kat televisyen. Haha. 

Okey, mari teruskan. Tengah malam ni nak join "Segmen : Saya Nak Cursor free !!! ". Terjumpa segmen ni masa tengah blogwalking petang tadi kot. Kalau tak silap la. So,  dah alang2 ada orang nak tolong buatkan cursor untuk kita, apa salahnyaa kan. Haha. Aku menerima dengan hati yang terbuka jika orang nak bagi barang. Muehehe.

Untuk segmen ni, Hadifah mintak isi maklumat untuk menyenangkan tugasnya untuk buat cursor. Jadi, kat bawah ni butiran2 nyaa.

Nama: Alyaa

Warna: Kalau boleh, nak gabungan warna pink dengan putih. Ikut kreativiti Hadifah macam mana pun. Saya tak kisah. Ikut saja.

Gambar: Err, xde kot. Guna anak panah macam cursor Hadifah pun okey. Hihi.

Erm.. Rasanya yang tu saja kot maklumat yang dikehendaki oleh Hadifah aka penganjur segmen ni.  Eh jap, satu lagi. Hadifah suruh tag 2 orang. Aku kalau bab2 tagging ni memang masalah sikit. So, kepada sesiapa yang baca entry ni, silalah join ye. Lagi ramai lagi bagus. 

Tarikh tutup dan sebagainya ada dinyatakan di dalam banner yang dibuat di atas. Untuk penyertaan, klik saja banner di atas. Anda akan terus dibawa ke laman yanng sebetulnya. :)

Terima Kasih Daun Keladi. Kalau Sudi, Singgahlah Lagi.. =)

2 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

gdluck ya...=)

✿Hadifah Sabri✿ berkata...

cursor dh siap ^^. boleh ambil kat sini

http://bloghadifahsabri.blogspot.com/2012/05/cursor-siap.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT 2011/2012. ALL RIGHT RESERVED BY ALYAA IBRAHIM